AUTOCALL

O alternativă pentru serviciul nostru de promovare prin SMS este Autocall. Dacă un operator de call-center sau agent de vânzări efectuează în medie între 30-80 de telefoane zilnic, AUTOCALL poate ajunge și la 1000 de apelări pe zi în funcție de durata speech-ului de prezentare.

Cum funcționează? Aplicația noastră apelează automat în timpul orelor stabilite de la început o listă de numere de telefon (fixe și mobile). În cazul în care persoana apelată răspunde, aceasta va auzi un mesaj promoțional, sau un sondaj de opinie la întrebările căruia poate răspunde apelând o tastă precum 1, 2, 3.

Toate răspunsurile sondajelor de opinii sunt centralizate și restituite dvs. pentru a le putea analiza. La cerere, campaniile de promovare AUTOCALL pot fi direcționate către anumite zone geografice sau către anumite industrii. AUTOCALL poate fi cheia oricărei campanii electorale sau a unui sondaj de opinie, sau poate fi folosită pentru a promova o companie, un produs sau un serviciu cu costuri minime dar cu rezultate imediate.


DACĂ DORIȚI SĂ EFECTUAȚI SONDAJE DE OPINIE SAU CAMPANII DE INFORMARE A PUBLICULUI, AUTOCALL ESTE CEA MAI BUNĂ SOLUȚIE.

O ALTERNATIVĂ ESTE SERVICIUL DE PROMOVARE PRIN SMS DE LA ARODAS MEDIA.