CORPORATE IDENTITY

La fel ca și persoanele, fiecare companie în parte ar trebui să aibă o identitate prin intermediul căreia să se facă cunoscută clienților din cadrul categoriei de piață în care activează. Identitatea corporativă a unei afaceri este cheia care conduce la succesul sau după caz insuccesul acesteia.

Corporate identity face diferența între afacerea dumneavoastră și celelalte afaceri. În mometul în care doriți să vă creați identitatea corporativă trebuie să fiți foarte atenți la mesajul pe care doriți să îl transmiteți publicului. Corporate identity trebuie să reprezinte un tot din care să iasă în evidență cine sunteți, ce faceți, ce anume oferiți publicului și nu în ultimul rând care sunt valorile și principiile în acord cu care funcționează compania dumneavoastră.

Corporate identity reprezintă modalitatea prin care afacerea pe care dumneavoastră o dețineți se prezintă în fața publicului. Aceasta are un rol esențial pentru a construi și menține identitatea companiei potrivit obiectivelor sale de afaceri.

O identitate corporativă definită în mod clar și pozitiv este de o importanță vitală pentru succesul și creșterea economică a afecerii dumneavoastră. Corporate identity include pe lângă brand și marcă, lucruri precum design-ul de produs, publicitatea și relațiile de publicitate