MONITORIZARE COMPETITORI

Întotdeauna concurența existentă pe un anumit segment de piață a furnizat deținătorilor de afaceri informații esențiale, care folosite în mod corespunzător au condus la creșterea cifrei de afaceri, a companiilor care au știut cum să profite de pe urma acestora. În prezent monitorizarea competitorilor a devenit un must-have pentru cei din mediul de afaceri care doresc să se poziționeze în topul companiilor de succes din segmentul de piață în care își desfășoară activitatea.

O companie trebuie să realizeze în mod constant o comparație între produsele, modurile de distribuire ale acestora, promoțiile și tot ceea ce include strategia de marketing a unui competitor, în scopul de a deveni mai bună decât acesta din urmă. Monitorizarea competitorilor este un proces de management și de marketing prin intermediul căruia aveți posibilitatea de a urmări și analiza modul în care evoluează afacerile pe piața business.

Acest proces vă oferă posibilitatea de a fi informați cu privire la următorul pas pe care îl face competitorul dumneavoastră, reușind astfel să deveniți mai bun decât acesta. Principalul scop al monitorizării este cel de a plasa afacerea pe care dumneavoastră o dețineți desupra competitorilor din domeniul în care activați.

Cu ajutorul nostru puteți urmări prețurile, produsele și promoțiile competitorilor dumneavoastră. De asemnea urmărim ,verificăm și analizăm milioane de date din profilul în care dumneavoastră activați pentru a vă putea ajuta să știți unde anume vă plasați pe piață și cum anume puteți deveni mai buni